Rabu, 14 Ogos 2019

ada ke orang baca blog aku? πŸ˜‚πŸ˜‚


Assalamualaikum warahmatullahiwabarahkatu...



wahhh.. dah 2019 lah wehh.. lama tuh aku tak update blog.. hehehe almaklum kekangan masa.. dengan sekarang aku dah ada anak.. dengan suami.. dengan kerja hakiki aku.. banyak weh komitmen aku..


siapa sangka tahun 2019 ni aku da ada baby.. Maryam Haura nama anak aku.. budak yang ngade dan gedik terlebih.. tapi tuh lah buah hati aku..


suami aku plak.. alhamdulilah menolong jugak lah aku jaga anak.. cuma anak aku ni lah manja ngn aku.. asal tinggal ngn suami aku mesti dia nangis macam kami dera dia.. hai lah anakkkkπŸ˜…πŸ˜…

my mary yang gedikkk nau nau.. nak masuk 6 bulan da wehh😍😍


aku dengan suami aku.. hai lah.. laki aku ni kalau bergambar tak pernah yang macho.. mesti spoiler giler.. sakit hati kitaaaaπŸ˜’πŸ˜’


okey lah.. nampak nya buat masa ni.. ni lah dulu aku update.. insyaallah lepas ni aku update lain..


see u soon bebeh😘😘




Tiada ulasan:

aku dan diri ku...

Lilypie Kids Birthday tickers