Ahad, 8 Januari 2017

Random Topic 3

Assalamualaikum semua..sihat tak hari ni? harap korang semua sihat dan happy sokmo deh! Baiklah semalam dan kelmarin aku dah story pasal aku gi pulau redang kan? So,hari ni topik aku ringan ringan sikit lah..dah tuh nama pun random topic kan..so,malam ni aku nak bebel je lah..huhuhu jangan marah naa..ni blog aku..so,suke hati hakak lah kann..😀😀😀


Topik aku malam ni more to about myself lah kan..kalau korang scroll bawah bawah ni mesti korang ada baca pasal random thing about myself..yang mana aku ni suke wat kerja separuh jalanlah,pastu pendiam ngn orang tak rapat lah and so on..tapi kisah malam ni pasal lagi deep tentang diri sendiri..tapi bukan jugak nak buka aib sendiri just untuk bercerita je..bagi korang kenal sapa lah tuan empunya blog ni..huhuhu


Baiklah, aku ni jenis mudah percaya ngan orang..itu aku punya kekuranganlah..dan korang jangan lah amik kesempatan plak..mentang mentang aku ni jenis mudah percaya ngn mudah kesian korang perbodoh bodohkan aku plak..huhuhu TAPI once i know about the truth abislah korang..jangan harap lepasni aku akan layan korang sama macam mula mula aku kenal korang dah..its more like once you break the trust i'am not going to be the same person anymore.


Okey,enough with that thing, seterusnya aku ni jenis mudah suka kat orang dan mudah perasan camtu..so, korang better jaga kelakuan lah yer..jangan bagi harapan palsu..aku ni senang je orang die..just layan aku cam orang lain n jangan lah nak layan aku lebih lebih plak..karang aku perasan kau suka aku plak..aku ni dah lah cepat konfius sikit..huhuhu..so,jangan ada niat nak berlawak kekonon suka aku padahal tak pun..nanti aku perasan,aku plak malu..hihihihi..just layan aku cam orang lain..orang lain yang kau tak suka tuh..layan aku camtu taw..aku taknak layanan istimewa pun unless you feel this same way as i am..itu citer lain..oke??


Aku jenis mudah memaafkan dan sukar melupakan apa yang orang dah buat kat aku..kalau benda baik aku akan selalu ingat lah kebaikkan korang buat kat aku..dan aku akan selalu appreciated sangat sangat..tapi awas!! kalau kejahatan pun aku akan ingat..dan aku maybe akan selalu cam ungkit atau cerita balik kat kau apa benda jahat kau dah buat kat aku..so,better watch it!


Lepas tuh ada lagi nih..huhuhu  kalau kau cerita rahsia apa apa kat aku,dun worries sebab aku bukan jenis bercerita kat orang..aku ni more to mendengar dari bercerita..kat reality die..kalau bercerita more to luah kat buku atau blog atau media sosial yang lain..senang cerita more to writing than speaking..like that lah..so, kira rahsia korang akan selamat giteww..sebab bila korang bercerita aku dengar lepas tuh lupa camtu..kalau korang tanya balik apa rahsia yang korang cerita kat aku dua ke tiga hari lepas, aku akan wat muka blur macam tak ingat..lepas korang blah camtu tetiba akan ingat balik..hihihihi ini bukan sesaje tapi kenyataan,,Jadinya korang pikir lah sendiri..sama ada berbaloi ke idok cerita ngan aku..hikhikhik


Alrite,next thing is aku ni bila curios about something kan macam curios tentang seseorang, aku akan stalk lah die..bila dah terstalk pasti jumpa macam macam...macam perangai die sebelum matang ke apa kan..tapi jangan risau, bila aku stalk, aku takkan cerita kat sesape..aku taw sendiri sendiri je..lepas tuh aku wat bodo..tapi aku dapat taw something yang tak sangka lah kan..hikhikhik


Next thing is aku suka throwback..macam aku suka ingat benda benda lepas..macam kisah zaman sekolah ke..zaman plkn ke..zaman ipb ke...zaman budak ke..aku suka ingat ingat benda dah lepas ni..hikhik its more macam comel je perangai aku budak budak dulu..hikhikhik itu apa yang aku rasa lah kan..

Okey lah korang..nampaknya ini je lah random topik yang aku boleh share ngan korang malam ni..so,stay tuned for next update from me..mungkin lepas ni more to something lebih ilmiah kot..hihihi like deep conversation about life or something macam tuh..so, stay tuned peeps!! 

Tiada ulasan:

aku dan diri ku...

Lilypie Kids Birthday tickers