Khamis, 17 November 2016

random topic


assalamualaikum semua..harap sihat hendaknya gittew..hahahahaha semoga kita semua di bawah jagaan ilahi sentiasa..okey?? Actually this is random topic for me..sebenarnya takde benda pun nak post tapi sebab bosan sangat kat opis ni aku pun post lah satu dua topic gitew.. 😁😁



aku tahu tak baik curi masa kat opis..tapi ape bleh buat hakak da bosan tahap tak bleh blah..huhu aku baru lepas lunch,minggu ni tak busy sangat..nak tahu kenapa?? sebab my boss holiday with his family..so,hakak merdeka seminggu..hahahahahπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


random topic pertama aku nak cakap is:

1. mak ayah zaman sekarang terlalu manjakan anak anak.


korang tahu kan benda yang viral giler giler kat media social sekarng ni pasal mak ayah saman sekolah..sebab denda anak dorg yg dtg lambat duduk kat atas jalan tar. Hello,mak ayah budak tersebut,awak dulu zaman sekolah perhimpunan duduk atas kerusi ke?? awak datang lambat duduk atas red karpet ek?? wooww!!! amazing guysss..da lah dtg lambat cikgu korang bentang red karpet.. I jut can wowwww 😏😏😏 aku dulu datang lambat tak bleh beratur ngn org yg dtg awal kau tahu?? duduk kat astaka padang..org akan tahu yg ko nih lambat..huhu kes kedua yang pasal mak ayah tak bagi anak dorg padam papan hitam tuh..hello once again, aku tak tahu lah kalo zaman ko dulu papan hitam da takde ke apa, rasa aku sekolah tahun 90an kami masih ada sikap tolong menolong and bekerjasama..benda simple camtu nk jadi issue..alrite, think positive lah, kalo ko TOLONG padam papan hitam tuh ko dpt PAHALA..simple..make ur life simple bleh tak?? haishhh aku plak geram..seronok kot dpt tolng cikgu padam papan hitam..on that time, baru ko tahu function kau hidup iaitu tolong menolong😏😏😏



second topic is:


2. aku nak bebel je boleh tak?? hahahahaha

okey,second topic ni cam takde kena mengena dgn sesape pun..its lebih tuk membebel je.. aku rasa muak giler..rasa nak muntah hijau pun ada dengan hiburan kat Malaysia ni..its like cam takde citer lain ke nak buat drama atau filem???? 😏😏 asyik asyik adaptasi novel..aku dari giler novel terus malas nak baca novel dah..bila aku tengok balik novel yang aku beli mostly citer lebih kurang jeeeee...😀😀😀 bosan bak hang.. kawin kontrak ngn kena paksa kawin..hellooo memang tujuan hidup kat dunia ni pasal kawin je ke??? asal lah takde org buat novel pasal family ke keagamaan ke..aku suka tengok ngn baca novel dri Indonesia..sape pernah tgk citer 99 cahaya langit di bumi eropah??πŸ™‹πŸ™‹πŸ™‹ filem tuh adaptasi novel kau tahu?? best kot!! banyak moral value die.. lepas tuh sambungan die bulan terbelah di langit amerika..yang tuh pun thums uppp πŸ‘πŸ‘πŸ‘ cenggini bak hang.. haisshhh, I hope one day novel kat Malaysia bleh setanding ngn novel dri Indonesia at least..😌😌😌


okey lah, I think this is for today, stay tuned for this sunday..I will update new entry..😁😁😁

adios amigos..byeeee..assalamualaikummmmm



Tiada ulasan:

aku dan diri ku...

Lilypie Kids Birthday tickers