Ahad, 23 Oktober 2016

A bit strange

Assalamualaikum.. Semoga dlm jagaan ilahi sentiasa hendak-Nya..

First thing first, like my tittle for this post,  a bit strange.. What the strange i wanna shared to u guys??

*tarik nafas*

Baiklah.. Better aku citer guna bm je kn.. Senang nk hadam.. Ape yg pelik tentang tajuk aku kali ni??

Yang pertama pelik ngn diri sendiri.. Kenapa aku pelik ngn diri sndiri?? Sebab its a bit confusing for me bcoz bila org tnye aku bila nak kawin, nak ade bf and so on aku jdi gelabah ayam kau tahu?? Perasaan dup dap dup dap.. Last² ngn selamba suruh acik tuh carikan.. Hahahahaha tuh lah tnye lagi😂😂😂 tapi deep down, sape yg xnk tamatkan zaman bujang kan.. Every one wanna have their own partner in crime so do i.. But what to do?? Hurmmm

Secondly, aku pelik ngn org sekeliling.. They say, they dont even like you or want you but they keep stalk what you doing in your life.. Cam pelik lah.. Ko x suke aku tapi ko still nak amik peduli ape yg aku wat.. Kelakar lah.. Ko pikir aku x bleh detect ek ape yg kau stalk.. 😂😂😂

Okeylah look like this only the thing i can shared to you guys.. Selamat hari pelik sedunia.. Hahahahaha just kidding 😝😝😝😝

Tiada ulasan:

aku dan diri ku...

Lilypie Kids Birthday tickers