Sabtu, 19 November 2016

Random topic 2

Assalamualaikum wa rahmatullah hiwabarahkatuh everyone.. Semoga kita kita kita semua di bawah jagaan ilahi sentiasa hendaknya.. Aminn

Well, hakak agak bosan hari ni.. Sebab tuh nak bebel kat blog ni.. Nk tgk tv tapi anak buah konker plak remote.. Jadi maksu mengalah demi mu gitewww... Hahahahaha 😂😂😂😂

Hakak nak bebel tentang random topik ni.. Memandangkan random kan, takde lah nombor untuk di listkan.. Hakak akan citer bnde yg hakak nk citer giteww..

Enough with mukadimah, everyone have their own Bestie or best friend kan.. So do i.. Aku ada best friend gak.. Kitorg kenal since form 2..time tuh aku bru tukar skolah, die pun sama.. Hihihi sama sama freshie gitew.. Di takdirkan dpt kelas yg sama.. Tempat duduk pun sebelah menyebelah.. So ktorg pun rehat sesama, balik skolah sesama.. Die tinggal dekat dekat je ngn umah.. Kebetulan yg indah bagi aku.. Huhu

Even, until now we still contact each other.. Jumpe pun bila masing masing tak busy sgt.. She know every single thing about me.. Sape yg aku suke, sape yg aku benci.. Other words, she know about my secret.. If you want to know about me just ask her.. She will answer all your question giteww.. Huhu

Lupe plak nk bgtaw nama die.. Her name is liyana.. I have another bestie.. Kenal time form 3..masa form 2 kitorg x rapat.. Sebab die pendiam.. Da kenal bru taw die bukan pendiam.. Hahahahaha tak kenal maka tak cinta kannn.. 😂😂😂 nama my another bestie is mastura.. Huhu she also know about my secret but not everything.. Maybe sebab rumah ktorg agak jauh time skolah dulu.. Mungkinlah mungkin.. Huhu

I love them.. Really love.. Cant wait to meet up with them this 30 nov.. Demi korg aku sanggup mintak cuti taw.. Hahahahaha giteww.. Very the ngada statement aku.. 😝😝😝

Alrite everyone, mybe this is for today.. Stay tuned until my next update okeyyy.. Adios amigos.. Byee.. Assalamualaikum 😘😘😘

Tiada ulasan:

aku dan diri ku...

Lilypie Kids Birthday tickers