Ahad, 6 November 2016

Random thing

Assalamualaikum.. Semoga dalam jagaan ilahi sentiasa hendaknya.. Berdirinya saya di sini ingin ceritakan perkara random about my life *verythedramaqueen*

Okey, back to topic.. Perkara random yang aku nk share ngn korang ialah.. *feellikeitoldyouguysaboutmyaibje😒*

Straight to the point.. Still nk story actually.. Bagi korg yg nk kenal ngn aku jelh..

1. AKU SUKA MAKAN
yess, aku suka makan, i love to eat.. Food is my boyfie okey.. Hahahahaha  alhamdulillah aku takde alergik apa², so aku bahagia dpt makan.. Hihi

2.PEMALU NGN STRANGER
kalo baru jumpe ngn someone, aku jadi kaku n pemalu.. Berat mulut nak cakap.. But kalo stranger tuh pompuan, die pun sonyap jo cam xde inisiatif nak start, aku terpaksalah mengalah😥😥 but its worth it kalo in the end we going to be a friend..

3.AKU SUKA TIDO
hahahahaha yang ni hobi aku.. Memang suka tido.. Tido perkara paling aku tunggu tiap malam.. Hahahahaha bukan pemalas, kalo asal bangun je bergaduh masam muka baik aku tido je.. Senang hati.. Duk dlm bilik sendiri pastu dlm dunia sendiri.. Hihi😹😹😹

4.AKU SUKA BERANGAN
yess, berangan pun hobi aku gak.. Hahahahaha kalo dlm realiti aku tak dapat benda tuh, dpt berangan pun jadilah dek non oii.. Hihi lagipun aku berangan tak susahkan sesape kot.. Tak mintak duit pun ngn korg.. Hihi😆😆😆

5.AKU SUKA MENULIS DAN MEMBACA
Hihi, aku kan pernah berangan nk jadi novelis, ade lah tulis sikit² cerpen ngn novel.. Hihi ade je dlm simpanan pendrive aku ni.. Hilang pendrive musnah impian aku.. Giteww.. Takdelah gurau je.. Hilang pendrive beli je yg baru.. Hahahahaha membaca satu kepuasan bagi aku.. Seronok membaca ni.. Macam² ilmu kite dpt..

Okeylah.. For now aku boleh story this 5 random thing in my life.. Next time aku story lgi yer.. Even aku taw yg bce blog aku ni cam takde je.. But i still nk bebel gak.. Hahahahaha 😝😝😝😝😝 okey assalamualaikum sume.. Selamat mlm

Tiada ulasan:

aku dan diri ku...

Lilypie Kids Birthday tickers