Ahad, 13 November 2016

Random thing 2

Assalamualaikum wa rahmatullah hiwabarahkatuh.. Berdirinya saya disini ingin berkata semoga korang dalam jagaan ilahi sentiasa.. Aminn.. Hihi ayat sgt drama queen kn
This is sambungan hari tuh.. Sebelum ni aku ade post 5 perkara random dalam hidup aku.. And then,  ari ni aku nak sambung.. Huhu 


1. SUKA BUAT KERJA SEPARUH JALAN

Yer, aku tahu tak elok buat kerja separuh jalan.. Tapi aku jenis cepat bosan.. Mula² semangat ni nk buat benda tuh.. Lepas tuh lama² jadi bosan.. Aku pun tinggalkan lah that thing.. Hihi contohnye macam diet.. Hahahahaha and then lesen kereta aku amik pun separuh jalan.. Tak habis

2. TV IS MY BESTIE

aku ni kalo cuti, tak kerja kan suka giler hadap tv tuh.. Well, astro aku bayar kot.. Hihi haruslah tengok  kalo citer best memang akan melekat di kaca tv tanpa bergerak.. Unless nk kencing.. Hahahahaha

3. SUKA HADAP PHONE

okey, selain tv aku jugak suke hadap phone.. Phone akan selalu ngn aku 24/7..hihi except aku gi toilet ler.. Gi toilet phone aku tinggal.. Walaupunnn xde org special pun nk wassap ngn call aku.. Tapi aku memang suka hadap phone.. Da jadi satu trend sekarang ni kan..
4. SUKA LUAHKAN PERASAAN KAT MEDIA SOSIAL

aku jenis suke luahkan perasaan kat fb.. Dululah.. Pastu ramai plak stalker n org yg terasa.. Da kurang.. Jmpe plak media sosial yg lain.. Aku luahkan kat twitter gak.. Perkara yg sama jdi.. Skrg ni tukar gak.. Kat mne?? Tak bleh cakap.. Nnt aku tukar lagi kang.. Aku jenis tak bleh kalo org sekian sekian tahu aku luahkan perasaan kat situ msti aku tukar lagi.. Sape?? Kalo die baca,  kaulah orgnye.. Huhu nnt aku nak tukar lagi.. Sbb yg sekarang ni ko da taw

5. AKU ADA GIRL CRUSH

okey, yang ni kan mesti korg tak paham kan.. Hihi maksud aku girl crush ni.. Bukan girl tuh minat aku tapi aku yg suke tengok die.. Hahahahaha wait wait aku bukan lesbian okey, aku still suke lelaki.. Bukti die aku still ade crush ngn org itu.. Huhu sape??  Ntah.. Hahahahaha 😀😀😀adelah mamat tuh..aku suke tengok girl yg sopan, tudung labuh, baju labuh.. Sejuk je mata aku tengok.. Bila terserempak je dgn girl cmni.. Msti aku pandang je kat die.. Nasib die x perasan.. Hahahahaha


Okey guysss... Look like this is for today.. Mybe next week i will story again random thing 3 pulak.. Huhu adios amigos.. Byee.. Sayonara.. Assalamualaikum ✌✌✌

Tiada ulasan:

aku dan diri ku...

Lilypie Kids Birthday tickers