Ahad, 10 April 2016

Nikah sana sini

Assalamualaikum.. Harap dlm jagaan ilahi belaka.. Hihihi

Sejujurnya usia meningkat buat kita terfikir kan.. Lebih-lebih lagi ramai plak kawan2 seangkatan da jdi tunangan ngan kawin ni... Bila lah masa aku akan tiba..

Soalan yg sukar utk beri jwpn pasti.. Sbb benda tuh memang rahsia allah.. Kita bernafas atas muka bumi ni pun atas ihsan dr allah.. Bak kata my brother semalam.. Kena tazkirah sekejap semalam dlm kereta.. Hihi

Semua orang nak dicinta dan mencintai.. Even kucing pun nak di belai n di manja kan.. But if allah cakap its not the right time,  who are we to deny it.. Kita pangkat hamba je pun.. Hamba tak layak nak persoalkan apa yang Tuhan da aturkan.. Allah da atur elok² hidup kita.. Kita je bodoh pergi langgar suruhan Allah.. Hamba tak tahu untungkan kita ni.. Hurmmm

*tarik nafas, hembus balik*

Kekadang tuh sebabkan trend jugak kita boleh jadi hamba tak tahu untung jugak.. Tengok tv citer kul 7 tv3 tuh.. Rasa cam 'sweetnye.. Sweetnye.. I want relationship goal jugak'

Relationship goal kepala bana korang.. Relationship kekadang menyusahkan semua org.. Hantaran nak bang bang boom je.. 15k,20k..kalo 10k rasa cam murah lh diri tuh.. Ko memang da murah pe.. Sebelum kawin dah ke hulur ke hilir ngn boyprend ko pegang tgn bagai.. Murah ahh tuh..

Benda yg baik tolonglah jgn nak bagi susahkan.. Kalo pihak lelaki tak berapa mampu tolong nego ngn dorg.. Berbincang ngn dorg.. Tak yah nak puaskan hati manusia yg memang tak pernah puas ni.. Kawin bukan sehari dua.. Kalo boleh biar sampai syurga bak lagu faizal tahir ni..

Last but not least.. I'm still searching for a great man to take responsibility over me.. No need handsome nak mati just loving me.. That's all..

Catat Ulasan

aku dan diri ku...

Lilypie Kids Birthday tickers